Oorlog, gezondheidszorg, social media, individualisme, ozonlaag,rentmeesterschap, religie, ongelijkheid, goed doen, leren…
De toekomst is een optelsom van het verleden en heden.

Niemand kan de toekomst voorspellen, maar sommige mensen komen er aardig dichtbij.

‘”De wens om organisaties inzicht te geven in relevante trend-ontwikkelingen leefde al tijden in mij. Het komt voort uit een enorm nieuwsgierigheid naar de wereld en wat daarin speelt. Het is niet makkelijk om accuraat in te spelen op komende veranderingen in deze snelle tijd. Om deze reden heb ik mij ontwikkeld tot toekomstanalist om organisaties te voorzien van relevante informatie, die hen helpt de juiste keuzes te maken. Ik kom tot mijn visie over specifieke onderwerpen vanuit het zien van kansen. Het is het aanvoelen van een onderliggend timbre dat je niet kunt leren, maar waar je over moet beschikken. Deze unieke eigenschap, gecombineerd met de juiste kennis en oor én oog in de juiste stand, maken mij een volwaardig en krachtig klankbord voor met name de grotere organisaties. Organisaties die onder invloed staan van marktontwikkelingen of andere ontwikkelingen in directe of indirecte context.” Leontine Hamer

Op basis van een DNA sessie ontwikkelden we voor Leontine Hamer ‘een document’, waarin de kern van het bureau op een kernachtige wijze staat beschreven. Daarna vond er een creatieve vertaling plaats naar huisstijl & design en ontwikkelde Reint Bergman eigenhandig de one-page website van Bureau Leontine Hamer.

Leontine Hamer reisde 2018 in 24 uur langs 24 tijdzones voor een uniek onderzoek. Lees meer hierover op bureauleontinehamer.com.