Vanaf de herdefiniëring van de why, how, what tot een compleet nieuwe branding, inclusief website.

Tot in de details gingen we aan de slag met een complete verandering van gezicht. Vóór deze metamorfose deed ISA in haar profilering, de werkelijke impact
die zij heeft op gebieden in kansarme landen, te weinig eer aan. Zoals veel andere NGO’s, was zij vooral bezig met het doen van goede dingen, maar corespondeerde de presentatie naar buiten toe niet meer met de werkelijkheid. De ‘waarom’ sprak onvoldoende in de communicatie, maar ook de ‘hoe’ en ‘wat’ was blurry geworden in de ogen van de toeschouwer. Alles is op de kop gezet: strategieën, teksten, beelden, foto’s, huisstijl, online uitingen.. etc. Wat er nu staat is een krachtige profilering van de why, how en what van ISA met daarin vooral de jongere centraal. De jongere, bij wie volgens ISA de sleutel ligt tot verandering in kansarme gebieden. ISA is een stoere, intelligente organisatie, met een groot hart voor ontwikkelingswerk. Door middel van sport – want dat werkt. Nu is het zaak om de verhalen te vertellen van de jongeren.

Check de website van ISA: www.isa-youth.org